onsdag, december 19, 2012

Ny blogg

Nu är jag igång med bloggandet igen. Det har ju bara gått drygt ett år... Den gamla plattformen strulade, så jag har nu startat en helt ny blogg. Dessvärre är inte inläggen från den gamla tillgängliga här.

Jag bojkottar julen i år och är istället på träningsläger i Eldoret, Kenya. Här kommer jag vara t.o.m. 22/1. Då flyger jag till Förenade Arabemiraten för att sätta nytt personbästa i Dubai Marathon. Jag har varit här sedan i måndags men började träna först i går. Fyra pass på två dagar har det blivit; totalt 77 km. Jag har inte riktigt vant mig vid altituden ännu (c:a 2 100-2 200 m) så det har varit ganska lugn löpning än så länge. Förhoppningsvis kan jag börja köra lite kvalitetspass snart.

Jag ska försöka se till att uppdatera bloggen någorlunda regelbundet, kanske kan jag lägga upp lite bilder också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar